Birkaç Fotoğraf...

Nihayet şöyle adam gibi bir fotoğraf makinesi geçti elime. Sevgili Dostum Batu sağolsun, gözünü kırpmadan ödünç verdi makinesini. Nazikçe kullanmaya çalışıyorum, zira hem alışık değilim bu makinelere hem de sakınıyorum birşey olacak diye.


Sonunda evde bir düzen oluşturdum, beyaz fon, ışık derken kendimi baya stüdyoda hissettim :)
Tamamen ışık kaynağıyla ortaya çıkan fotoğraflar için bu önemli(ymiş), ortamın düzgün olması ve doğru ışık ayarlaması yapmak için epey uğraştım.

Bir sürü deneme sonunda adam gibi şöyle 3-5 fotoğraf çıkarabildim sonunda..

Fotoğraflardaki ürünler;

- Kendim yaptığım KA-Impulse pikap
- Korman Akustik markamızın KA-W plak üstü dengeleyicisi
- Sigmases Asım beyden aldığım, Muzaffer abinin 50.yıl şerefine tasarladığı ve ürettiği Muses SE102A Single Ended lambalı amfisi (sanırım hi-fi konusunda yaptığım en isabetli alışveriş bu amfi, belirtmeden edemeyeceğim)
- Graham Slee Reflex C / PSU1 pikap önyükselteci.

Baştan belirtmek isterim, yerleşim düzeni yanlış. Bu hobiye meraklı arkadaşların gözünden kaçmayacaktır. Dinleme icratından ziyade birkaç kare fotoğraf çekeyim düzeni olduğundan ve nispeten yakın çekim yapabilmek için, hangi cihazı nereye konuşlandırayım endişesine girmeden yanyana dizdim hepsini. En belirgin hata tabi, pikabın, amfinin hemen solunda olması, yani pikap kolunun amfiye çok yakın olması. Bu arzu edilen bir yerleşim düzeni değildir. Hatta Pikapla amfi aynı platform/raf üzerinde olması sakınılmalıdır. Zorunda kalınılıyorsa en azında kol tarafı boş tarafta kalsın...
Aynı durum Graham Slee önyükselteç için de geçerli. Bu kadar dipdibe sırtsırta olmamalı amfiyle...

Neyse, konu fotoğraf çekmekti o yüzden bu kuralların çok üstünde durmadım, ama açıklamayı da gerek gördüm. İşte 4-5 tane fotoğraf... Daha fazlasını beceremedim. Bu 5 tane bile kaç denemeden sonra çıktı bir bilseniz. Ama bu işi ilk defa yapan birisi olarak, en azından ben kendim memnun kaldım neticeden :)

Ta taaa, işte fotolar :))))


 
 

 
 
 

 
 

 

Hiç yorum yok: