KA - Impulse, Final _2.kısım


Cihazları fişe bağladığımda için için tedirgin, için için heyecanlıydım. Hum olacak mı, sağdan ses gelecek soldan gelmeyecek, çatırtı patırtı vs vs olacak mı, nasıl senaryolar var kafamda, o kadar da pesimist olmamak lazımmış meğer. Herşey o kadar yolunda gitti ki...
Veeee karşınızda KA-Impulse!







Vallahi saatlerce plak dinledim, nasıl mutluyum anlatamam. Ses nasıl derseniz? Bana göre gayet güzel. Bundan iyisi can sağlığı ne yalan söyleyeyim. Süper değil ama benim için muhteşem. Tizler/Midler güzel, baslar dolu dolu, güzel bir sahne oluştu, daha ne olsun.
İğneyi ilk bırakışımdaki heyecan tarif edilemez birşeydi. Nasıl titriyordum, olmaz böyle bir haz.   İleriki günlerde, salona indireceğim, bakalım orada nasıl çalacak.
Pink Floyd, Dire Straits, Gardot, Jacques Brel, Bon Jovi, Coltrane&Hartman, Brendel, Haskil vs vs o kadar çok plak dinledim ki bu gece.


Telefondan kayıt yaptım bu sefer, boyutu çok büyük oldu, çözünürlüğünü düşürdüm, o yüzden pek net değil, ses de el radyosu gibi ama olsun paylaşmak istedim yine de..

İlki Melody Gardot'dan Baby I'm a Fool



İkincisi Coltrane&Hartman'dan They Say It's Wonderful



Uzun soluklu bir proje oldu. Neredeyse 1,5 sene önceydi.. TD-309'u aldıktan sonra 2012 kasım aralık ayları gibi aklıma yattı bu proje ve hiç bilmediğim bir konuya daldım gözüm kapalı. İlk başlarda bir ara vazgeçmeyi bile düşündüm. Epey site gezdim, epey okudum. Kafamın karıştığı çok zaman oldu. Hem Türkiye'den hem yurtdışından çok kişiye yazdım, taciz ettim. Hala eksiğim var, tam bilemediğim, unuttuğum konular var. Ama bu serüvende çok şey öğrendim. Bazen usandırdı, bazen ümitlendirdi... Herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Bir cümle bile o kadar yardımcı olabiliyor ki.. Destek verenler, yardımcı olmaya çalışanlar, iyi dileklerini iletenler.. Herbiri ayrı kıymetli benim için..

İleriki günlerde pikabı ana sisteme bağlamayı planlıyorum. Bir de gerçek bir fotoğraf makinesi bulabilirsem, birkaç düzgün fotoğraf çekmek istiyorum.

Herkese Sevgiler
Erkan 

Hiç yorum yok: